Nu har vi ikke haft mulighed for at øve os den sidste måned og jeg har stadig ikke hentet musik eller lydbog til min Zen-ven men er blevet flittig bruger af min radio.
Dejlig at høre radio mens man cykler eller går tur. Idag har vi prøvet at få noget på Kirstens MP3 men det driller og vi synes ikke det er så ligetil. Næste øvetime er til min MP3.
tirsdag den 23. juni 2009
tirsdag den 26. maj 2009
MP3 lader vente på sig
Jeg glæder mig meget til at blive en erfaren MP3-bruger men det driller med tiden lige pt.
Vi væbner os med tålmodighed og tænker på de kloge ord:
Kommer tid - kommer råd!!!!!!!!
Vi væbner os med tålmodighed og tænker på de kloge ord:
Kommer tid - kommer råd!!!!!!!!
tirsdag den 5. maj 2009
Videodeling
Vi er nu færdige med videodeling og jeg er glad for nogle har set min video med den helt specielle kok Irene fra Thyborøn. (Det er min datters veninde der øver sig i mediefag på Århus Uni).
Nu glæder jeg mig meget til næste projekt : MP3.
Min ligger stadig i æsken jeg troede aldrig jeg skulle eje så fin en lille ting og den skal ikke pakkes ud før den skal i brug. Fru Henriksen går med sin i lommen så vi øver os på hendes først (hvis nu noget skulle gå helt galt) :-)
Nu glæder jeg mig meget til næste projekt : MP3.
Min ligger stadig i æsken jeg troede aldrig jeg skulle eje så fin en lille ting og den skal ikke pakkes ud før den skal i brug. Fru Henriksen går med sin i lommen så vi øver os på hendes først (hvis nu noget skulle gå helt galt) :-)
mandag den 30. marts 2009
Video på YouTube
Nu skal vi til at lege med video så vi har bare glemt popcorn og cola til hyggen på youTube.
Jeg havde ellers glædet mig til at lære om MP3. Men vi når jo nok det hele:-)
Jeg havde ellers glædet mig til at lære om MP3. Men vi når jo nok det hele:-)
mandag den 2. marts 2009
3. gang er lykkens gang
Nu skal vi i gang med 3. ting og foråret er lige om hjørnet.
Vi skal nok nå det inden sommer :-)
I dag er humøret højt selvom det er tidlig morgen for Team Tvis tværede Silkeborg i går.
:-)
Vi skal nok nå det inden sommer :-)
I dag er humøret højt selvom det er tidlig morgen for Team Tvis tværede Silkeborg i går.
:-)
mandag den 16. februar 2009
På gen-visit
Kirsten og jeg har øvet os igen - nu er hun også oprettet og vi har fundet ud af at man hurtig glemmer det her nye i "vores alder" så vi bliver nødt til at prøve det igen og igen.
Men vi er imponerede over hvad nogle i huset kan lave af fine ting og sager.
Men vi er imponerede over hvad nogle i huset kan lave af fine ting og sager.
tirsdag den 3. februar 2009
1. øvetime
Det kan godt være nogen synes det er nemt ....
Jeg har haft gang i de små grå og er da kommet hertil at jeg kan
bruge herlighederne.
Sanne
Jeg har haft gang i de små grå og er da kommet hertil at jeg kan
bruge herlighederne.
Sanne
Abonner på:
Opslag (Atom)