tirsdag den 26. maj 2009

MP3 lader vente på sig

Jeg glæder mig meget til at blive en erfaren MP3-bruger men det driller med tiden lige pt.
Vi væbner os med tålmodighed og tænker på de kloge ord:

Kommer tid - kommer råd!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar