Jeg glæder mig meget til at blive en erfaren MP3-bruger men det driller med tiden lige pt.
Vi væbner os med tålmodighed og tænker på de kloge ord:
Kommer tid - kommer råd!!!!!!!!
tirsdag den 26. maj 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar