Kirsten og jeg har øvet os igen - nu er hun også oprettet og vi har fundet ud af at man hurtig glemmer det her nye i "vores alder" så vi bliver nødt til at prøve det igen og igen.
Men vi er imponerede over hvad nogle i huset kan lave af fine ting og sager.
mandag den 16. februar 2009
tirsdag den 3. februar 2009
1. øvetime
Det kan godt være nogen synes det er nemt ....
Jeg har haft gang i de små grå og er da kommet hertil at jeg kan
bruge herlighederne.
Sanne
Jeg har haft gang i de små grå og er da kommet hertil at jeg kan
bruge herlighederne.
Sanne
Abonner på:
Opslag (Atom)