tirsdag den 3. februar 2009

1. øvetime

Det kan godt være nogen synes det er nemt ....
Jeg har haft gang i de små grå og er da kommet hertil at jeg kan
bruge herlighederne.

Sanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar