Kirsten og jeg har øvet os igen - nu er hun også oprettet og vi har fundet ud af at man hurtig glemmer det her nye i "vores alder" så vi bliver nødt til at prøve det igen og igen.
Men vi er imponerede over hvad nogle i huset kan lave af fine ting og sager.
mandag den 16. februar 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar