tirsdag den 23. juni 2009

Stadig intet sjov på min MP

Nu har vi ikke haft mulighed for at øve os den sidste måned og jeg har stadig ikke hentet musik eller lydbog til min Zen-ven men er blevet flittig bruger af min radio.
Dejlig at høre radio mens man cykler eller går tur. Idag har vi prøvet at få noget på Kirstens MP3 men det driller og vi synes ikke det er så ligetil. Næste øvetime er til min MP3.