mandag den 30. marts 2009

Irene som TV-kok

Video på YouTube

Nu skal vi til at lege med video så vi har bare glemt popcorn og cola til hyggen på youTube.
Jeg havde ellers glædet mig til at lære om MP3. Men vi når jo nok det hele:-)

mandag den 2. marts 2009

3. gang er lykkens gang

Nu skal vi i gang med 3. ting og foråret er lige om hjørnet.
Vi skal nok nå det inden sommer :-)
I dag er humøret højt selvom det er tidlig morgen for Team Tvis tværede Silkeborg i går.
:-)