skip to main
|
skip to sidebar
Susannes 10-ting
mandag den 30. marts 2009
Video på YouTube
Nu skal vi til at lege med video så vi har bare glemt popcorn og cola til hyggen på youTube.
Jeg havde ellers glædet mig til at lære om MP3. Men vi når jo nok det hele:-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Faste læsere
Blog-arkiv
▼
2009
(9)
►
juni
(1)
►
maj
(2)
▼
marts
(4)
Irene som TV-kok
Ingen titel
Video på YouTube
3. gang er lykkens gang
►
februar
(2)
Om mig
Susanne Andersen
Vis hele min profil
Ingen kommentarer:
Send en kommentar