mandag den 30. marts 2009

Irene som TV-kok

2 kommentarer:

  1. HA HA HA :-)
    Spændende mad. Virkelig en festlig anretning. Velbekomme siger jeg bare...

    SvarSlet
  2. tjae... den fede danske mad som man spiser i Thyborøn??? :o)

    SvarSlet