HA HA HA :-)Spændende mad. Virkelig en festlig anretning. Velbekomme siger jeg bare...
tjae... den fede danske mad som man spiser i Thyborøn??? :o)
HA HA HA :-)
SvarSletSpændende mad. Virkelig en festlig anretning. Velbekomme siger jeg bare...
tjae... den fede danske mad som man spiser i Thyborøn??? :o)
SvarSlet