tirsdag den 5. maj 2009

Videodeling

Vi er nu færdige med videodeling og jeg er glad for nogle har set min video med den helt specielle kok Irene fra Thyborøn. (Det er min datters veninde der øver sig i mediefag på Århus Uni).
Nu glæder jeg mig meget til næste projekt : MP3.
Min ligger stadig i æsken jeg troede aldrig jeg skulle eje så fin en lille ting og den skal ikke pakkes ud før den skal i brug. Fru Henriksen går med sin i lommen så vi øver os på hendes først (hvis nu noget skulle gå helt galt) :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar