Vi er nu færdige med videodeling og jeg er glad for nogle har set min video med den helt specielle kok Irene fra Thyborøn. (Det er min datters veninde der øver sig i mediefag på Århus Uni).
Nu glæder jeg mig meget til næste projekt : MP3.
Min ligger stadig i æsken jeg troede aldrig jeg skulle eje så fin en lille ting og den skal ikke pakkes ud før den skal i brug. Fru Henriksen går med sin i lommen så vi øver os på hendes først (hvis nu noget skulle gå helt galt) :-)
tirsdag den 5. maj 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar