mandag den 2. marts 2009

3. gang er lykkens gang

Nu skal vi i gang med 3. ting og foråret er lige om hjørnet.
Vi skal nok nå det inden sommer :-)
I dag er humøret højt selvom det er tidlig morgen for Team Tvis tværede Silkeborg i går.
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar